پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تم مخصوص لانچر NEXT اندروید Next Launcher Finesse Theme
نوشته شده در دو شنبه 24 تير 1392
بازدید : 276
نویسنده : شیر دردنده

تم فوق العاده زیبای Next Launcher Finesse Theme یکی از تم های مخصوص لانچر NEXT می باشد. تصویر زمینه این لانچر به صورت پیشفرض به رنگ قرمز می باشد. شما می توانید با استفاده از آیکون های موجود در تم لانچر خود را سفارشی سازید. دقت داشته باشید که سرعت این لانچر بالا می باشد

تم مخصوص لانچر NEXT اندروید Next Launcher Finesse Theme

:: برچسب‌ها: نرم افزار آندروید ,



بازدید : 523
نویسنده : شیر دردنده
موتور سواران دیوانه خشونت Crazy Violence moto - دانلود بازی اندروید : بازی دیوانگان سرعت یک گیم بسیار زیبا از موتور سواری خشونت بار در آسفالت با موتور های فوق سنگین است که در این بازی شما آدرنالین خونتون را به سطح بالایی میبرید.

موتور سواران دیوانه خشونت Crazy Violence moto - دانلود بازی اندروید

موتور سواران دیوانه خشونت Crazy Violence moto - تصاویر بازی اندروید درادامه مطلب


:: برچسب‌ها: دانلود دیوانگان زیبا موبیل ,



بازدید : 232
نویسنده : شیر دردنده

در اين پست يك اسكرين سیور" Screen Sever " بسيار زيبا و ديدني از نوع آكواريوم ماهي كه در ميان ساير محافظ نمايش ها از محبوبيت بيشتري اين روز ها نزد كاربران برخوردار مي باشد آماده دانلود مي باشد كه توسط آن محيط آكواريوم طبيعي را به طور شگرفي به صورت مجازي به داخل كامپيوتر خود خواهيد كشيد كه  در نوع خود بسيار زيبا و چشم نواز مي باشد.
اين اسكرين سور آماده شده توسط سايت یک موبایل . کام براي دوستان همراه با شماره سريال بوده و از امكانات متعددي كه از جمله آنها مي توان به انتخاب نوع و رنگ ماهي ها , غذا دادن به ماهي هاي داخل آكواريوم و نوازش آنها , قراردادن آكواريوم به عنوان پس زمينه متحرك در پشت آيكن هاي روي دسكتاپ و ... كه با نصب محافظ نمايش به آنها پي خواهيد برد اشاره كرد.

http://dl.yekmobile.com/yekmobile/p1/%5BYekMobile.com%5DAqua_Real_3D.jpg

:: برچسب‌ها: اسکرین سرور اسکیرین ,



بازدید : 193
نویسنده : شیر دردنده

بالاخره نسخه نهايي بازي Angry Birds Rio Gold 2012 v1.2.2 كه كامل شده بازي پرندگان عصباني در اين ورژن مي باشد براي كامپيوتر ارائه شد.پرندگان عصباني يا همان پرندگان خشمگين يكي از بازي هاي پرطرفدار است كه ميليون ها نفر در سرتاسر دنيا آن را بازي ميكنند.امروز سايت يك موبايل نسخه كرك شده و كامل Angry Bird را براي كامپوتربا لينك مستقيم براي دانلود قرار داده است.يك ژانر اكشن وهيجان انگيز با اوج هيجان و لذت اگر تا به حال اين بازي را دانلود نكرده ايد يا نسخه هاي موبايل آن براي گوشي هاي شما نيامده است هم اكنون مي توانيد نسخه كامپيوتري اين بازي را دانلود كنيد و لذت ببريد.

 

پرندگان عصباني

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی


    ویندوز: 98/ME/2000/XP/Vista/7
    پردازنده: 1 GHz
    رم: 512 MB
    آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0
    کارت گرافیک: سازگار با Graphic OpenGL 1.3


:: برچسب‌ها: پرندگان عصبانی ,



بازدید : 159
نویسنده : شیر دردنده

نسیم رحمت یکی دیگر از سری برنامه های کامپیوتری می باشد که به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خداوند در سایت یک موبایل برای شما عزیزان روزه دار قرار گرفته است.این نرم افزار موارد بسیار مفیدی را ویژه ماه رمضان در خود جا داده است که برخی از آنها شامل  آداب  و احکام روزه و پیامک های ماه رمضان و عکس های ماه رمضان ، ادعیه ماه رمضان ، قرائت قرآن کریم و .... می باشد.امیدواریم در این ماه عزیز ما را نیز از دعای خود بهره مند سازید.

ماه رمضان


:: برچسب‌ها: نسیم رحمت ,



پلیر تصویری معروف VLC Direct Pro Free
نوشته شده در دو شنبه 24 تير 1392
بازدید : 464
نویسنده : شیر دردنده
نرم افزار VLC Direct Pro Free از پلیرهای تصویری است که در بازار اندروید طرفدارن زیادی دارد.
این پلیر علاوه بر این که میتواند از تمامی فرمتهای تصویری پشتیبانی کند, این امکان را نیز به شما میدهد تا به راحتی تصویر را از طریق وای فای به مانیتور کامپیوتر خود انتقال دهید.
پلیر تصویری معروف VLC Direct Pro Free

:: برچسب‌ها: پلیرقدرتمند ,



بازدید : 235
نویسنده : شیر دردنده
يكي از محبوب ترين بازي هاي موبايل براي گوشي هاي آندرويد تحت عنوان Fruit Ninja v1.6.2.10 كه در آن وظيفه قطعه كردن ميوه ها را برعهده داريد.بازي سرتاسر هيجان و جذاب با گرافيك بسيار خيره كننده و افكت گذاري زيبا كه شما را براي مدت ها سرگرم ميكند.
اين بازي برروي گوشي هاي آندرويد 1.6 به بالا قابل نصب و اجراست كه شما در آن بايد با انگشتان خود كه نقش نينجا را داريد ميوه ها را از وسط تكه تكه كنيدبازي اعتياد آور براي گوشي هاي داراي سيستم عامل آندرويد كه با حجم 18 مگابايت هم اكنون از سايت يك موبايل آماده دانلود مي باشد.

بازي بسيار محبوب نصف كردن ميوه ها براي آندرويد Fruit Ninja v1.6.2.10


:: برچسب‌ها: میوه ها ,



بازدید : 1190
نویسنده : شیر دردنده

بازی فوتبال FiFa 12 که در نسخه آندروید خود تمام قدرت گرافیکی خود را قرار داده است تا بازی با حجمی بیش از 1.3 گیگابایتی را منتشر کند. فیفا 12 یکی از پر طرفدار ترین بازی های شرکت EA می باشد که هم اکنون از سایت یک موبایل قابل دانلود می باشد.

بازی منحصر به فردی که هرگز پیش از این برروی تلفن های همراه با این گرافیک منتشر نشده است.حال وقت آن شده است که از گرافیک و سی پی یو آندروید خود کمی استفاده کنید.تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آماده نبرد در میدان فوتبال با حریف خود شوید.شما می توانید کاپ انتخاب کنید و در یکی از این کاپ ها قهرمان شوید.

بازی فوتبال فیفا 12 برای آندروید - نسخه گرافیکی FiFa 12  Android Football game


:: برچسب‌ها: فوتبال اندروید ,



بازدید : 210
نویسنده : شیر دردنده



یکی از جدیدترین محصولات شرکت Corel ابزاریست برای متحرک سازی تصاویر به صورت سه بعدی که با توجه به امکاناتش می تواند برای کاربران حرفه ای فوق العاده مناسب باشد. این نرم افزار کامل و کارآمد که Corel Motion Studio 3D نام دارد به واسطه افکت هایی که در آن گنجانده شده می توان متحرک سازی را به ساده ترین شکل ممکن امکانپذیر ساخت. تنها چند کلیک لازم است تا کاربر بتواند اجزای مختلف یعنی عکس ها ، متن ها و اشکال موجود در یک فیلم را به صورت سه بعدی متحرک نماید. کیفیت در افکت ها در این نرم افزار حرف اول و آخر را می زند ؛ به واسطه هماهنگی این ابزار با Video Studio به راحتی می توان با ترکیب ویرایش های انجام شده در Video Studio و افکت های سه بعدی که نرم افزار تولید می کند زیباترین خروجی ها را تولید نمود. افکت های سه بعدی فوق العاده جذاب و متعدد هستند که می توان برای موضوعات مختلف از آن ها بهره برد ، همین متعدد بودن موضوعات کمک زیادی می کند تا کاربر بتواند خواسته های مختلف خود را مرتفع سازد. سرعت عملکردها هم را پردازش نهایی و هم در پیش نمایش ها فوق العاده مناسب بوده که از نکات مثبت Corel Motion Studio 3D به حساب می آید. نسخه ی جدید این ابزار به تازگی عرضه شده که دانلود آن می تواند برای همه کاربران فوق العاده مفید باشد. قابلیت های کلیدی نرم افزار Corel Motion Studio 3D: - متحرک سازی به صورت سه بعدی به منظور استفاده در فیلم ها - امکان تولید خروجی های سه بعدی با امکان نمایش با استفاده از عینک های سه بعدی - نهایت کیفیت در خروجی های نرم افزار - هماهنگی با نرم افزارهای ویرایش فیلم ها از جمله Corel Video Studio - سازگار با فرمت های مختلف در زمینه های گوناگون چند رسانه ای - وجود افکت های مختلف متحرک سازی در موضوعات مختلف - سرعت بالای نرم افزار در پردازش ها و پیش نمایش ها - استفاده آسان از نرم افزار با توجه به قابلیت های فراوان - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 - و …



:: برچسب‌ها: متحرک سازی سه بعدی ,



بازدید : 269
نویسنده : شیر دردنده



اسکرین سیور Mayan Waterfall 3D نام یک محافظ صفحه نمایش فوق العاده زیبا و جذاب است که تصاویر یک جنگل سبز و آرامش بخش را نمایش می دهد ؛ در این اسکرین سیور که طراحی آن فوق العاده بوده یک آبشار بسیار زیبا هم که با موزیک های دلنشینی همراه شده می تواند علاوه بر زنده نگه داشتن پیکسل های صفحه نمایش پس از ساعت ها کار طولانی و خسته کننده با سیستم رایانه ای آرامشی چند دقیقه ای را به کاربر هدیه کند.طراحی سه بعدی ، استفاده از رنگ های شاد و زیبا ، موزیک بسیار دلنشین و توجه به جزئیات در طراحی از جمله خصوصیات مهمی هستند که در Mayan Waterfall 3D به چشم می خورند. داشتن این اسکرین سیور هزینه ای در برندارد ؛ پس به کاربرانی که اینترنت در اختیار دارند توصیه می کنیم حتما این محافظ صفحه نمایش زیبا و جذاب را دانلود کنند. قابلیت های کلیدی نرم افزار Mayan Waterfall 3D: - طراحی بسیار زیبا و ویژه - موزیک دلنشین و هماهنگ با تصاویر - استفاده از رنگ های شاد در طراحی - نمایش یک آبشار دیدنی - طراحی به صورت کاملا سه بعدی - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 - و ...



:: برچسب‌ها: Mayan Waterfall 3D ,



بازدید : 263
نویسنده : شیر دردنده



شركت های بسیار مختلفی نرم افزارهای گوناگونی را برای پخش فایلهای مالتی مدیا ساخته اند و شاید شما دوستان با بسیاری از این نرم افزارها كار كرده باشید. ولی انتخاب یكی از این نرم افزارهای مالتی مدیا بسیار سخت و دشوار میباشد و باید این را مد نظر داشته باشیم كه این نرم افزار علاوه بر خوش دست بودن قابلیت پخش فرمتهای مختلف را دارا باشد نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند.JetAudio ،Windows Media Player ،WinDVD ، PowerDVD و... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام Daum PotPlayer موجود است که علاوه بر حجم كم قادر به پخش تقریبا 99 درصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا رایگان هم میباشد. در صورتی كه شما با نرم افزارKMPlayer كار كرده باشید حتما با این نرم افزار به آسانی میتوانید كار كنید. این دو نرم افزار ساخت یك شركت میباشند. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. قابلیت های كلیدی نرم افزار Daum PotPlayer: - پشتیبانی از تمامی فرمتهای صوتی و تصویری - امكان كپچر كردن فایلها با كیفیت قابل قبول - در اختار گذاشتن تمام اطلاعات یك فایل صوتی یا تصویری - هماهنگی و پشتیبانی كامل از برنامه های صوتی و تصویری - قابلیت نمایش زیر نویس فیلمها و سازگاری كامل با زبان فارسی - نرم افزار بسیار كم حجم با قابلیتهای بسیار زیاد - قابلیت تعریف و تنظیم كلیدهای پخش برنامه به آسانی - قابلیت پشتبانی از پوسته و پلاگینهای مختلف در برنامه - قابلیت نشان دادن اطلاعات فایلها به صورت كامل پشتیبانی از فایلهای فشرده - پشتیبانی كامل از فرمتهای دی وی دی - پشتبانی كامل از فایلهای فلش - پشتیبانی بالا از دوربین های دیجیتال - امكان پخش فایلهای AAC, OGG - پشتیبانی از Shockwave Flash/FLC/FLI - پوسته های جذاب و زیبا - امكان هماهنگ شدن با پلاگینهای وینمپ - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 - و ...



:: برچسب‌ها: صوتی وتصویری , پخش ,



بازدید : 237
نویسنده : شیر دردنده



با پیشرفت روز افزون دنیای نرم افزار ، شرکت های رایانه ای اقدام به تولید نرم افزار ها با کارآیی های متفاوتی می کنند. نرم افزار هایی که علاوه بر جنبه کاربردی بودن آن ها جنبه آموزشی پیدا می کنند. به طوری که از طرفی می توانند خواسته های کاربران را پاسخگو باشند و از طرف دیگر ابزاری آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان به شمار می روند. در این بین غول نرم افزاری دنیا یعنی کمپانی Microsoft نرم افزاری با نام Microsoft Mathematics را عرضه کرده است که ابزاری بسیار مناسب و درعین حال قدرتمند در زمینه محاسبات ریاضی به شمار می رود. در این نرم افزار علاوه بر محاسبات ساده ریاضیات می توان بسیاری از معادلات سنگین و بسیار سخت را با صرف کمترین زمان ممکن و در چشم به هم زندنی محاسبه نمود. این ابزار قدرتمند که بیشتر در زمینه آموزشی کاربرد دارد با دارا بودن ابزار های متعدد توانایی محاسبات و حل معادلات سنگین شیمی، فیزیک، جبر و هندسه را نیز دارد. Microsoft Mathematics نیز توانایی حل انتگرال ها را نیز دارا است. اما نکته ای که بیشتر اهمیت دارد این است که می تواند انتگرال ها را با رسم شکل و منحنی های دوبعدی و سه بعدی به دست آورد. البته این رسم اشکال و تصاویر تنها به انتگرال ها ختم نمی شود بلکه کاربر می تواند برای هریک از فرمول ها که توانایی رسم شکل در آن وجود داشته باشد اشکال هندسی رسم کند. اشکالی که با این ابزار رسم می شوند بسیار زیبا و دقیق می باشند. این نرم افزار می تواند تعدادی از معادلات را با ارائه فرمول محاسبه نماید. نکته ی دیگر این ابزار حجم پائین تر آن نسبت به ابزار های رقیب است. قابلیت های کلیدی نرم افزار Microsoft Mathematics: - محاسبه معادلات در سریعترین زمان - ارائه اشکال هندسی به صورت دوبعدی و سه بعدی همراه با محاسبه معادله - حجم نسبتا پائین نسبت به کارایی بالا - حل معادلات فیزیک ، شیمی ، جبر و هندسه با دارابودن ابزار های متعدد - توانایی ذخیره و بازخوانی محاسبات - پوسته های زیبا و متعدد - پشتیبانی از نسخه های ویندوز XP SP3 به بالا و ویندوز محبوب 7 - و ...






:: برچسب‌ها: Microsoft Mathematics v4 , 0 , ماشین حساب حرفه ای ,



بازدید : 258
نویسنده : شیر دردنده


کاربرانی که به صورت معمول هم با اینترنت سروکار دارند معمولا حداقل یک پست الکترونیکی شخصی برای خود ساخته اند تا برای ارتباطات راحت تر از آن بهره بگیرند. سرویس جیمیل که چند سالی است ارائه شده توانسته در همین مدت هم جز محبوب ترین سرویس های پست الکترونیکی باشد ؛ چک کردن پست الکترونیکی کار فوق العاده ساده ای اما زمانی که پست الکترونیکی زیاد درگیر می شود و دائما ایمیل های جدید ارسال و دریافت می گردد کار کمی دشوار می شود و نمی توان در لحظه دریافت ایمیل را چک کرد. Gmail Notifier Pro یک نرم افزار فوق العاده ساده اما در عین حال بسیار کارآمد است که به واسطه آن کار می تواند با تعریف اکانت خود که در سرویس جیمیل ساخته است با فاصله های 1 دقیقه ای ایمیل خود را چک کند. به این ترتیب کمترین زمان لازم است تا کاربر متوجه شود که ایمیل جدیدی دریافت کرده است. نکته بسیار حیاتی در مورد این ابزار سازگاری با دیگر امکاناتی است که گوگل ارائه می دهد ؛ Google News ، Google Calendar ، RSS ها ، و Google Reader از دیگر اکانت هایی هستند که می توان با تعریف آن ها در Gmail Notifier Pro اخبار و پیام های جدید را دریافت کرد. نکته مهم دیگر هم امکان تعریف چند اکانت همزمان است ؛ یعنی می توان برای مثال دو ایمیل متفاوت تعریف کرد که در صورت دریافت خبر جدید به صورت جداگانه نمایش داده خواهند شد. کار کردن با این ابزار بسیار ساده است ؛ پس از نصب و اضافه کردن اکانت زمانی که ایمیلی دریافت می شود در Taskbar منویی ظاهر می شود که بخشی از ایمیل و سرتیتر آن را نشان خواهد داد. تمامی تنظیمات از جمله تم ها ، زمان چک کردن برای ایمیل های جدید ، کانکشن ، زمان بندی عملکردها ، هماهنگی با مرورگرها و گزینه های دیگر با اختیار کاربر ویرایش و ذخیره می شوند. قابلیت های کلیدی نرم افزار Gmail Notifier Pro: - چک کردن لحظه به لحظه ایمیل - استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار - نمایش ایمیل ها در پنجره ای کوچک کنار ساعت ویندوز - هشدار دریافت ایمیل به همراه یک زنگ قابل تنظیم - هماهنگی با دیگر سرویس های گوگل - امکان تعریف چند اکانت به صورت مجزا از سرویس های مختلف - امکان تنظیم پوسته نرم افزار - قابلیت هماهنگی با مرورگر دلخواه - تنظیم کانکشن نرم افزار - حجم بسیار مناسب - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 - و …



:: برچسب‌ها: جیمیل , ایمیل ,



بازدید : 450
نویسنده : شیر دردنده



پرچم ها نماد کشورها هستند ؛ Flag 3D Screensaver نام اسکرین سیوری جالب و زیبااست که پرچم کشورهای مختلف را بسته به انتخاب کاربر به نمایش در خواهد آورد تا کاربر بتواند علاوه بر جلوگیری از سوختن پیکسل های صفحه نمایش به مشاهده حرکت پرچم کشور خود که با وزش باد ملایمی به حرکت در می آید بنشید. غروبی تماشایی برای این اسکرین سیور در نظر گرفته شده که با تنظیم باد حرکت پرچم را تماشایی تر خواهد کرد. با توجه به حجم بسیار مناسبی که این محافظ صفحه نمایش دارد دانلود آن برای اکثر کاربران کار زیادی سختی نیست. قابلیت های کلیدی نرم افزار Flag 3D Screensaver: - غروب زیبای آفتاب به عنوان پس زمینه - امکان تغییر در سرعت وزش باد - به حرکت درآمدن پرچم کشورها هماهنگ با وزش باد - امکان انتخاب تصاویر دلخواه به عنوان پس زمینه - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 - و ...




:: برچسب‌ها: محافظ صفحه کشورها , میزکار ,



بازدید : 337
نویسنده : شیر دردنده



NetWorx نرم افزاری برای ثبت و نمایش میزان پهنا باند مصرفی، این نرم افزار با زیر نظر گرفتن تمام ترافیک های ورودی و خروجی به کامپیوتر قادر است میزان پهنا باند مصرفی را به صورت لحظه ای و یکجا گزارش دهد. این نرم افزار همچنین از تمام روش های اتصال به اینترنت پشتیبانی می کند. این نرم افزار همچنین دارای سیستم هشدار دهنده پیشرفته ای می باشد که در هنگام رسیدن به شرایط خاصی که توسط کاربران تعریف می شود. توانایی انجام عملیات های خاصی مانند فرستادن ایمیل، نواختن آهنگ، خاموش کردن سیستم و ... را دارا می باشد. نرم افزار کنترل ارسال و دریافت اطلاعات، نرم افزاری است کاربردی و رایگان در جهت کنترل میزان ارسال (Upload) و دریافت (Download) اطلاعات در اینترنت یا شبکه های محلی. این نرم افزار گزارشات روزانه، هفتگی، ماهانه و همچنین در بازه های زمانی خاص را از میزان ارسال و دریافت اطلاعات برای شما آماده می کند. در صورتی که از سرویس های اینترنت پر سرعت ADSL استفاده می کنید، این نرم افزار کمک زیادی در خصوص کنترل پهنای باند استفاده شده شما از اینترنت می کند. هشدار های نرم افزار به شما این کمک را خواهد کرد که جهت استفاده از پهنای باند خود برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. همچنین می توانید از اتصال ها و یا ارسال و دریافت های ناخواسته با خبر شوید و آنها را کنترل کنید. می توانید نرم افزار را تنظیم کنید تا قبل از اتمام قرارداد ADSL، شما را مطلع سازد. همچنین با استفاده از تنظیمات نرم افزار، می توانید آن را به صورتی که می پسندید سفارشی کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار NetWorx: - قابليت برنامه ريزي و كنتر آپلود و دانلود فايلها - قابليت مشاهده اتصالات و موارد استفاده كننده اينترنت شما با دستور netstat - قابليت برنامه ريزي براي استفاده كاربر از اينترنت و قطع خودكار - سرعت شمار برای اندازه گیری دقیق دانلودها و گزارش سرعت متوسط - قابليت نمايش ريز مصرف روزانه، هفتگي، ماهيانه،‌ساليانه - ارائه گزارش از ساعت و تاریخ اتصال به شبکه در هر روز - دارای ابزار نمایش مصرف در هنگام استفاده از اینرنت به صورت نموداری - تشخیص فعالیت های شبکه ای مشکوک در کامپیوتر شما - انجام تست شبکه ساده مانند پینگ و ردیابی مسیر - تست و كنترل سرعت اینترنت کانکشن - تشخیص فعالیت های شبکه ای مشکوک در کامپیوتر شما - هر گونه ارسال و دریافت اطلاعاتی را ثبت می کند - قابلیت تهیه گزارش بر روی نمایشگر و یا به صورت HTML, Excel, ,... - قابلیت stopwatch برای ثبت دقیق میزان ارسال و دریافت اطلاعات بین یک بازه زمانی - سازگاری با تمام اتصال های Dial-Up, Cable, ADSL, Ethernet - قابلیت برنامه ریزی جهت هشدار خودکار - قابلیت برنامه ریزی جهت قطع اتصال خودکار - قابلیت مدیریت قرارداد ADSL - محاسبه دقيق ميزان ارسال و دريافت اطلاعات - نمايش نرم افزار هاي در حال استفاده از اينترنت - واسط کاربری ساده و پشتياباني از زبان شيرين فارسي - سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 - و…

 


:: برچسب‌ها: دانلود NetWorx v5 , 2 , 2 , نرم افزار ثبت و نمایش , میزان پهنا باند مصرفی ,



دانلود Black Market v1.05 - بازی جنگ های کهکشانی
نوشته شده در یک شنبه 2 تير 1392
بازدید : 330
نویسنده : شیر دردنده



در بازی Black market به شما ماموریت هایی داده می شود که باید آن ها را در محیط پر از ابهام و پر از خطر منظومه شمسی با انفجارات بسیار شدید ستارگان به انجام برسانید. شما باید تمام تمرکز و حواس خود را به کار بگیرید تا بتوانید ماموریت ها را انجام دهید در جنگ های بین سیاره ای شرکت کرده و پیروز شوید. باید از تمام انفجارهای وحشتناک فضایی عبور کنید و تمام تلاش خود را به کار گیرید تا در مبارزه با رژیم های سرکوب گر و سپاه دشمن که ارواح مردان مرده و ربات های بی جان تشکیل داده اند، پیروز میدان باشید و در مقابل توطئه های دشمن مقاومت کنید. در این بازی شما در نقش کاپیتان یک سفینه کوچک فضایی هستید و باید ماموریت های مختلفی را انجام دهید و با جناح های متخاصم و دزدان فضایی در فضا به جنگ و جدال بپردازد. با پیروز شدن در هر مرحله از مبارزات انتخابی به شما سفینه هایی بزرگتر با قابلیت های بیشتری داده می شود تا در مبارزه های بعدی شانس بیشتری برای برنده شدن داشته باشید.




:: برچسب‌ها: دانلود Black Market v1 , 05 , ,



بازدید : 465
نویسنده : شیر دردنده



پاندا تنبل و بازی گوش و باز مزه داستان ما با نام Popo که از خواب زمستانی خود بیدار شده و متوجه میشود گوریل شیطون با نام Uggi تمامی بستنی های پاندا را دزدیده است. شما در بازی جذاب Roll in the Hole با به دنبال کردن گوریل و مبارزه کردن با آن بستنی های Popo را در 72 مرحله جذاب پس بگیرید. شما میتوانید با غلطیدن و چرخیدن از روی چاله ها خود را به گوریل رسانده و آن را به سمت چاله های جادویی هدایت کنید. این بازی قابل نصب بر روی موبایل و تبلت هایی که دارای سیستم عامل اندروید 1.6 و بالاتر قابل نصب و اجرا می باشد.


:: برچسب‌ها: بازی موبایل ,



بازدید : 322
نویسنده : شیر دردنده



طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 17.4 مگابایت


رمز عبور تمامی فایل ها: www.iransoftdownload.ir


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: مرور گر اینترنت , جدید ,