پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در شنبه 30 آذر 1392
بازدید : 239
نویسنده : شیر دردنده
دانلود آنتی ویروس ESET NOD32 Antivirus-ESET Smart Security 7.0.302

آنتی ویروس ESET NOD32 Antivirus-ESET Smart Security 7.0.302 یکی از برترین نرم افزارهایی است که در سطح جهانی رتبه برتر و چشم گیری را به جا گذاشته است . آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی نود ۳۲ به دلیل حجم کم و کارایی بالا کاربران زیادی را به سمت و سوی خود جلب کرده است . آنتی ویروس نود ۳۲  مناسب برای سیستم هایی می باشد که از اینترنت استفاده نمیکنند زیرا در نسخه آنتی ویروس از محافظت در برابر فضای مجازی استفاده ای نشده است . آنتی ویروس با توجه به موتور اسکنر مخصوص از کاربر اجازه جستجو فایل های موجود در سیستم را میگیرد . موتور اسکن در حین جستجو فایل ها سیستم ، نرم افزار تعداد فایل های جستجو شده به همراه تعداد آن ها را به نمایش میگذارد . محدود کردن جستجو در نرم افزار به دست کاربر امکان پذیر بوده و برخی ار کاربران در استفاده از آنتی ویروس های دیگر از کند شدن سیستم گلگی میکنند اما این گفتار درباره ی  آنتی ویروس نود ۳۲ صدق نمیکند .

برخی از کاربران علت ویروسی شدن سیستم خود را درگاه های USB می نامند نود ۳۲ در هر دو نسخه اینترنت سکوریتی و آنتی ویروس این مشکل را برطرف کرده است بدین صورت که هرگونه دستگاه متصل به درگاه USB را مورد اسکن قرار میدهد و از کاربر اجازه اسکن دستگاه متصل به USB  را میدهد و تمامی ویروس ها و تروجان ها را از به طور اتوماتیک نابود و از بین میبرد .

سطح دسترسی به آنتی ویروس توسط کاربران قابل محدود شدن می باشد و میتوانند برای نرم افزار رمز مناسبی را درج کنند تا به دست دیگران قابل تغییرات نباشد . سطح دسترسی برخی از سایت ها برای کودکان مناسب نمی باشد و کاربران میتوانند با درج سایت در قسمت مشخص در نرم افزار فرزندان خود را در امنیت کامل قرار دهند .

ESET Smart Security برای کاربرانی که متصل به اینترنت می باشد مناسب است . اسمارت سکوریتی با توجه به دارا بودن تمامی ویژگی آنتی ویروس نود از برخی ویژگی های برتر بهره مند شده است . برای کاربرانی که به اینترنت متصل میشوند امنیت در اینترنت و فضای مجازی مهم می باشد . همان طور که در قسمت آنتی ویروس ذکر شد موتور اسکنی برای اسکن فایل ها در نظر گرفته شده است به همین صورت در نسخه اسمارت سکوریتی هم اسکنی برای سایت های مخرب در نظر گرفته شده کاربران به محض ورود به داخل سایت ، صفحات سایت محدود میشوند . امنیت در ایمیل ، ابزار جاسوسی ، نرم افزارهای مخرب توسط آنتی ویروس و اسمارت سکوریتی تحت نظارت قرار میگیرد . نسخه های آنتی ویروس و اسمارت سکوریتی در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی و پشتیبانی از تمامی ویندوزها از جمله ویندوز محبوب ۸ عرضه شده است . شما میتوانید نسخه نهایی این نرم افزار را به همراه سریال از سایت مرکز دانلود دریافت نمایید .


:: موضوعات مرتبط: امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: امنیتی , آنتی ویروس , nod32 ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد