پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در جمعه 19 مهر 1398
بازدید : 116
نویسنده : شیر دردنده

کانال شهدا شرمنده ایم در تلگرام

shohadasharmandehem313@

telegram.com/shohadasharmandehem313


:: برچسب‌ها: تلگرام , شهدا , فضای مجازی , شهدای مدافع حرم ,



دانلود Instagram v59.0.0.0.54 - نرم افزار موبایل اینستاگرام
نوشته شده در پنج شنبه 1 شهريور 1397
بازدید : 2077
نویسنده : شیر دردنده
دانلود Instagram v59.0.0.0.54 - نرم افزار موبایل اینستاگرام
MacOSX icon Android icon

(97/5/21) تغییرات:

به روز رسانی نسخه اندروید به ورژن 59.0.0.0.54
دانلود آخرین نسخه آی او اس برنامه از آیتونز

Instagram بهترین و محبوب ترین برنامه برای اشتراک‌گذاری عکس در بین شبکه های اجتماعی است. عکس های خود را با افکت های بی نظیر این برنامه ویرایش کنید و در شبکه های اجنماعی به اشتراک بگذارید.




بازدید : 808
نویسنده : شیر دردنده
دانلود Telegram v4.8.9 - نرم افزار موبایل پیام رسان سریع و امن تلگرام
MacOSX icon Android icon

(97/3/5) تغییرات:

به روز رسانی نسخه اندروید به ورژن 4.8.9
لينک دانلود آخرين نسخه ios از اپل استور اضافه گرديد!

اگر به دنبال برنامه ای کاربردی در زمینه ارسال پیام به صورت سریع و امن همانند برنامه محبوب و معروف Whatapps می باشید برنامه Telegram نیاز شما را برطرف می کند. این برنامه به خاطر سرعت و امنیت زیاد مشهور شده است. با کمک این برنامه می توانید گروهی بالغ بر ۲۰۰ نفر ایجاد کنید و در ان به گفتگو بپردازید. علاوه بر ان شما قادر خواهید بود ویدیو تا حجم ۱ گیگ به اشتراک گذاشته و یا پیام های مالتی مدیا ارسال کنید. پیام ها در این برنامه رمزگزاری شده و در مقصد رمزگشایی می شوند بنابراین با اطمینان خاطر به چت بپردازید. این برنامه کاربردی و جالب را هرگز از دست ندهید.

ویژگی های اپلیکیشن موبایل Telegram:
- سرعت: این برنامه سریعترین برنامه منتشر شده در زمینه چت و پیام رسانی می باشد که در گوگل پلی وجود دارد و شما هرجای دنیا که باشید برنامه نزدیکترین سرور متصل شده و دلیل سرعت بسیار بالای برنامه در انتقال فایل ها و پیام ها نیز همین امر است!
- امنیت بالا: ما تمام خطرات احتمالی را پیش بینی کرده ایم و برنامه ای در اختیار کاربران قرار داده ایم تا امنیت اطلاعات آنها را تضمین کند!
- ابر ذخیره سازی: این برنامه بر روی تمامی گوشی ها همگام سازی می کند بنابراین شما می توانید همیشه و به راحتی هرچه تمام به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید بدون آنکه نگران کوچکترین چیزی باشید!
تشکیل چت گروهی: با استفاده از این برنامه شما می توانید گروه های چت تا حداکثر 1000 نفر تشکیل دهید و با سرعت بسیار بالا و راحتی هرچه تمام تر با دوستان خود به گفتگو بپردازید!
- قابل اعتماد: این برنامه قابل اطمینان ترین برنامه ای می باشد که تاکنون ساخته شده است و ویژگی های بی نظیری را در اختیار کاربران قرار می دهد!

تغییرات نسخه ی v4.8.9:
- برای این نسخه در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است
Telegram Screenshot 1 Telegram Screenshot 2 Telegram Screenshot 3 Telegram Screenshot 4



بازدید : 248
نویسنده : شیر دردنده
دانلود Telegram v1.3.10 for Windows - نرم افزار پیام رسان سریع و امن تلگرام برای ویندوز

می توان به جرأت گفت که در حال حاضر Telegram یکی از بهترین و امن ترین نرم افزارهای پیام رسان است. تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی است که در ابتدا برای سیستم عامل اندروید منتشر شد اما از آنجایی که این نرم افزار متن باز است، توسعه دهندگان دیگری نسخه ی ویندوز، مک و لینوکس آن را نیز منتشر کردند. در حقیقت این نرم افزار به دلیل تمرکز بر روی سرعت و امنیت بالا، مشهور شده است. همچنین تلگرام دارای یک رابط کاربری ساده و روان است و بسیار به نرم افزار واتس آپ شباهت دارد، از این رو بسیاری از افراد تصور می کنند که تلگرام برنامه ای است که از روی واتس آپ کپی شده است، اما این تنها ظاهر تلگرام است که کپی شده و در عمل تلگرام امکانات خیلی بهتری دارد. با کمک این برنامه می توانید گروهی بالغ بر ۲۰۰ نفر ایجاد کنید و در ان به گفتگو بپردازید. علاوه بر ان شما قادر خواهید بود ویدیو تا حجم ۱ گیگ به اشتراک گذاشته و یا پیام های مالتی مدیا ارسال کنید. پیام ها در این برنامه رمزگزاری شده و در مقصد رمزگشایی می شوند بنابراین با اطمینان خاطر به چت بپردازید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Telegram:
- ارسال پیام ها سریع تر از هر مسنجر دیگری
- امنیت بسیار بالا
- امکان دسترسی به پیام های خود با استفاده از دستگاه های مختلف از جمله کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل و ...
- رمزگذاری پیام ها
- گسترده شدن سرورهای تلگرام در سرتاسر جهان برای امنیت و سرعت
- متن باز
- رایگان
- قدرتمند
- ایجاد گروه های چت با بیش از 200 کاربر بدون کوچکترین مشکل
- در امان نگاه داشتن پیام ها از حمله هکرها
- بدون هیچ محدودیتی در اندازه فایل های مدیا و چت ها
- در اختیار قرار دادن انواع شکلک های فوق العاده زیبا برای استفاده در محیط چت توسط کاربر
- امکان شخصی سازی برنامه از عکس پروفایل گرفته، تصویر پس زمینه چت و شعار صفحه ورودی
- امکان اتصال به برنامه از دور افتاده ترین مکان ها
- امکان ارسال انواع مختلف اسناد
- دارای یک رابط کاربری ساده و روان
- و ...

Telegram  Screenshot 1 Telegram  Screenshot 2 Telegram  Screenshot 3

:: برچسب‌ها: تلگرام , پیامرسات , تلگرام کامپیوتر ,



بازدید : 265
نویسنده : شیر دردنده
دانلود والپیپر های ترکیبی زیبا - Beautiful Mixed Wallpapers 24

این مجموعه شامل صد والپیپر ترکیبی زیبا با فرمت jpg می باشد. افراد بسته به ذوق و سلیقه خود می توانند از این پک جدید والپیپر های کامپیوتر در طول ماه برای تزیین بک گراند دسکتاپ خود استفاده کنند.

مشخصات

فرمت فایل: 139
حجم فایل: 139 مگابایت
تاریخ انتشار: 01:09 - 1397/5/29 | 2018.08.20
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
امتیاز: 3.5 Star(s)




بازدید : 291
نویسنده : شیر دردنده
دانلود PdfGrabber v9.0.0.0 x86 - نرم افزار تبدیل فرمت پی دی اف به دیگر فرمت ها

PdfGrabber نام یکی از نرم افزارهای فوق العاده ای در زمینه تبدیل بسیار سریع فایل های پی دی اف است. این نرم افزار به راحتی برای شما امکان تبدیل اسناد PDF به فرمت های دیگر چون ورد، اکسل، تصویر، پاورپوینت، HTML، متن و XML را فراهم می کند. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری ساده و بصری است. همچنین از قابلیت کشیدن و رها کردن فایل های پی دی اف به داخل نرم افزار و نیز از پردازش دسته ای فایل ها پشتیبانی می کند. این نرم افزار میزان کمی از منابع سیستم شما را نیز استفاده می کند.




دانلود بازی فال اوت شلتر Fallout Shelter v1.7.1
نوشته شده در پنج شنبه 4 شهريور 1395
بازدید : 568
نویسنده : شیر دردنده
بازی فال اوت شلتر Fallout Shelter نسخه جدید

دانلود بازی فال اوت شلتر Fallout Shelter v1.7.1

دانلود بازی فال اوت شلتر Fallout Shelter v1.7.1

دانلود بازی فال اوت شلتر Fallout Shelter | بازی ماجرایی و استراتژیک برای اندروید

( به همراه دو نسخه مود شده و فایل دیتا )

در زیر زمین و تاریکی ها، آینده ای روشن تر بسازید! باید با انتخاب از بین اتاق های متنوع مدرن و پیشرفته که در اعماق ۲۰۰۰ پایی از سطح زمین تأسیس شده است ، به زندگی در زیر زمین رنگی تازه ببخشید. در این بازی متفاوت باید مدیریت جامعه ای خاص را بعهده بگیرید و ساکنین این مجموعه را با یافتن زندگی ایده آل و شغل مناسب به سوی خوشبختی و خوشحالی هدایت کنید. شما باید برای آنها لباس و پوشش، سلاح و آموزش فراهم کنید تا توانایی ها و قابلیت های آنان را ارتقاء بدهید. برای اینکه یک جامعه خوب داشته باشید نیازمند افراد مختلف با مجموعه ای ترکیبی از مهارت های مختلف هستید، پس می توانید برای جذب ساکنین جدید یک اتاق برای ایستگاه رادیویی ایجاد کنید و یا نقش مهم و فعالی در زندگی آنها داشته باشید.
در بازی فال اوت شلتر Fallout Shelter افراد خود را به سطح زمین بفرستید تا در بقایای زندگی گذشته آن به جستجو بپردازند و ماجراجویی و تلاش برای بقا و مرگ خاموش را در این راه تجربه کنید. سلاح و مهمات جدید را کشف کنید، تجربه کسب کنید و نیروی خود را تقویت کنید، اما اجازه ندهید که از بین بروند و یا بسادگی بمیرند. از گذشته تا حال و با گذر زمان، زندگی و حیات ممکن است بخاطر فعالیت های هسته ای گذشته و قدیمی مورد خطر و تهدید قرار بگیرد، پس جامعه و همراهان خود را برای مقابله با این خطرات بیرونی و درونی آماده کنید و آمادگی خود را حفظ کنید.
تکنولوژی های موجود، ابزار های لازم را در اختیار شما قرار داده است اما نحوه استفاده از آن به عهده شما خواهد بود. پس چرا منتظر نشسته اید؟ همین حالا شروع کنید و همین امروز به دنیای جدیدی که باید بسازید وارد شوید!




بازدید : 244
نویسنده : شیر دردنده



يكي از مشكلاتي كه كاربران رايانه در پيش رو دارند كاهش شديد سرعت بعد از چند ماه استفاده از رايانه مي باشد. اگر كمي دقت كرده باشيد در زماني كه رايانه خود را خريداري نموده ايد و يا در زماني كه ويندوز جديد بر روي سيستم خود نصب كرده ايد. رايانه شما از سرعت خوب و بالايي برخودار مي باشد. اين افت سرعت در مواقعه اي آنچنان زياد ميشود كه كاربر مجبور به تعويض سيستم عامل رايانه خود مي نماييد و در صورتي كه نرم افزارهاي زيادي بر روي سيستم عامل خود نصب كرده باشيد اين كار كمي سخت به نظر مي رسد. برخي از اين افت و كاهش سرعت رايانه از نحوه استفاده شما از سيستم عامل مي باشد و در بعضي از مواقع با انجام كارهاي گوناگون همانند يكپارچه سازي هارد ديسك، بهينه سازي ريجيستري ويندوز و ... مي باشد كه كاربران بايد هميشه و در زمان هاي مختلف اين كار را انجام دهند در صورتي كه شما اطلاع كافي از انجام برخي از ترفندهاي افزايش سرعت نداريد ميتوانيد از نرم افزارهاي بهينه ساز سرعت رايانه استفاده نماييد. يكي از بهترين نرم افزارهاي افزايش و بهينه ساز رايانه مجموعه قدرتمند System Speed Booster مي باشد. با استفاده از اين نرم افزار ميتوانيد از كوچكترين تنظيمات سيستم عامل ويندوز تا بزرگترين تنظيمات ويندوز را انجام دهيد. اين برنامه مي تواند به بهينه سازي عملكرد رايانه شما كمك نماييد و با تغيير تعداد زيادي از تنظيمات و پارمترها كه به صورت عادي در سيستم عامل ويندوز شما پنهان است بتوانيد به عملكرد رايانه خود سرعت بيشتري ببخشيد. يكي از گزينه هاي موجود در برنامه بهينه سازي ريجيستري ويندوز مي باشد كه برنامه به صورت خودكار تمامي ريجيستري ويندوز را اسكن مي نماييد و خطاهاي موجود را برطرف مي سازد و با يكپارچه سازي، تعمير و بهينه سازي قلب ويندوز شما را پاكسازي ميكند و باعث افزايش سرعت و عملكرد رايانه شما مي شود


:: برچسب‌ها: افزایش سرعت , سرعت , سیستم , رفع خطا ,



دانلود Talisman Desktop v3.4 - زیباسازی ویندوز
نوشته شده در پنج شنبه 12 شهريور 1394
بازدید : 280
نویسنده : شیر دردنده




کاربرانی که به واسط کاربری ویندوز اهمیت زیادی می دهند اغلب با گذشت مدت زمان از محیط ساده و یکنواخت ویندوز خسته خواهند شد. ویندوز XP با همه کارآیی ها و محبوبیت هایی که توانست کسب کند اما ایرادات متعددی هم داشت. یکی از آن ها که شاید هم مهم ترین آن ها باشد و این اواخر هم کاربران به آن توجه زیادی می کردند محیط ساده و یکنواختی بود که باعث می شد پس از گذشت مدت زمانی محدود کاربر از کار کردن با رایانه خود خسته شود اما خوب گاهی هم نمی توان از ویندوز XP فاصله گرفت و تنها راه این است که از نرم افزارهایی استفاده شود که دستی به سر و گوش ویندوز بکشد. Talisman Desktop نام نرم افزاری بسیار جذاب و البته جالب است که به جای دسکتاپ ویندوز قرار می گیرد و محیطی کاملا متفاوت را به نمایش می کشد. محیطی کاملا متفاوت با تجربه ای جدید از یک دسکتاپ جذاب با این نرم افزار رقم خواهد خورد. آیکن های دسکتاپ و متعلقات دیگر آن کاملا جا به جا و در محیطی جذاب تر به کار گرفته شده اند. دسترسی به بسیاری از گزینه ها در ویندوز آسان تر و به طبعیت از آن سرعت عملکرد کاربر هم افزایش پیدا خواهد کرد.


:: برچسب‌ها: زیباساز , ویندز , میزکار , ویندزxp ,



بازدید : 266
نویسنده : شیر دردنده

دمنوش یا جوشانده به نوشیدنی هایی که معمولا از دم کردن گیاهان مختلف به دست می آیند، گفته می‌شود. این گیاهان معمولا خاصیت دارویی دارند و بخشی از داروهای طب سنتی را تشکیل می‌دهند، حال در برنامه "108 دمنوش" شما به صورت کامل با مواردی چون: طرز تهیه، خواص، طبیعت گیاه و ... آشنا می شوید. از امکانات طراحی برنامه باید به مواردی چون: امکان جستجو در بین دمنوش ها، سازگار با انواع صفحه نمایش تلفن همراه و تبلت، دارای چند فونت زیبا با قابلیت تغییر اندازه و ... اشاره کرد. در برنامه خواص و ویژگی های کامل دمنوش هایی چون: اکالیپتوس، جینسنگ، قره قات، کاکوتی، نعنا فلفلی، گل ساعتی، سیب، شنبلیله و ... گنجانده شده است.


دانلود کنید: نرم افزار برای افرادی که به سلامتی خود اهمیت می دهند دانلود کنید: نرم افزار برای افرادی که به سلامتی خود اهمیت می دهند
 
دانلود کنید: نرم افزار برای افرادی که به سلامتی خود اهمیت می دهند(در حال کار) دانلود کنید: نرم افزار برای افرادی که به سلامتی خود اهمیت می دهند




بازدید : 1066
نویسنده : شیر دردنده
دانلود نرم افزار Autodesk 3ds Max 2015 همراه با کرک

 

دانلود فارسی ، نرم افزار Autodesk 3ds Max 2015 را همراه با کرک برای شما عزیزان آماده کرده است . این نرم افزار برای مدل سازی ۳ بعدی ، انیمیشن سازی و رندر استفاده می شود . نرم افزار ۳ds Max 2015 بسیار قدرتمندتر از قبل شده و کار را برای انیمیشن سازان و حتی فیلم سازان بسیار راحت کرده است بقدری که آنها بای ساخت انیمیشن های کوتاه و شبیه سازی حرکت هنرمندان از این نرم افزار استفاده می کنند . ۳ds Max 2015 بسیار دقیق و در زمان کم می تواند تمام خواسته شما را برآورده کند . در ادامه به ویژگی های این نرم افزار نسبت به نسخه های قبلی خواهیم پرداخت .




نوشته شده در شنبه 30 آذر 1392
بازدید : 236
نویسنده : شیر دردنده
دانلود آنتی ویروس ESET NOD32 Antivirus-ESET Smart Security 7.0.302

آنتی ویروس ESET NOD32 Antivirus-ESET Smart Security 7.0.302 یکی از برترین نرم افزارهایی است که در سطح جهانی رتبه برتر و چشم گیری را به جا گذاشته است . آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی نود ۳۲ به دلیل حجم کم و کارایی بالا کاربران زیادی را به سمت و سوی خود جلب کرده است . آنتی ویروس نود ۳۲  مناسب برای سیستم هایی می باشد که از اینترنت استفاده نمیکنند زیرا در نسخه آنتی ویروس از محافظت در برابر فضای مجازی استفاده ای نشده است . آنتی ویروس با توجه به موتور اسکنر مخصوص از کاربر اجازه جستجو فایل های موجود در سیستم را میگیرد . موتور اسکن در حین جستجو فایل ها سیستم ، نرم افزار تعداد فایل های جستجو شده به همراه تعداد آن ها را به نمایش میگذارد . محدود کردن جستجو در نرم افزار به دست کاربر امکان پذیر بوده و برخی ار کاربران در استفاده از آنتی ویروس های دیگر از کند شدن سیستم گلگی میکنند اما این گفتار درباره ی  آنتی ویروس نود ۳۲ صدق نمیکند .

برخی از کاربران علت ویروسی شدن سیستم خود را درگاه های USB می نامند نود ۳۲ در هر دو نسخه اینترنت سکوریتی و آنتی ویروس این مشکل را برطرف کرده است بدین صورت که هرگونه دستگاه متصل به درگاه USB را مورد اسکن قرار میدهد و از کاربر اجازه اسکن دستگاه متصل به USB  را میدهد و تمامی ویروس ها و تروجان ها را از به طور اتوماتیک نابود و از بین میبرد .

سطح دسترسی به آنتی ویروس توسط کاربران قابل محدود شدن می باشد و میتوانند برای نرم افزار رمز مناسبی را درج کنند تا به دست دیگران قابل تغییرات نباشد . سطح دسترسی برخی از سایت ها برای کودکان مناسب نمی باشد و کاربران میتوانند با درج سایت در قسمت مشخص در نرم افزار فرزندان خود را در امنیت کامل قرار دهند .

ESET Smart Security برای کاربرانی که متصل به اینترنت می باشد مناسب است . اسمارت سکوریتی با توجه به دارا بودن تمامی ویژگی آنتی ویروس نود از برخی ویژگی های برتر بهره مند شده است . برای کاربرانی که به اینترنت متصل میشوند امنیت در اینترنت و فضای مجازی مهم می باشد . همان طور که در قسمت آنتی ویروس ذکر شد موتور اسکنی برای اسکن فایل ها در نظر گرفته شده است به همین صورت در نسخه اسمارت سکوریتی هم اسکنی برای سایت های مخرب در نظر گرفته شده کاربران به محض ورود به داخل سایت ، صفحات سایت محدود میشوند . امنیت در ایمیل ، ابزار جاسوسی ، نرم افزارهای مخرب توسط آنتی ویروس و اسمارت سکوریتی تحت نظارت قرار میگیرد . نسخه های آنتی ویروس و اسمارت سکوریتی در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی و پشتیبانی از تمامی ویندوزها از جمله ویندوز محبوب ۸ عرضه شده است . شما میتوانید نسخه نهایی این نرم افزار را به همراه سریال از سایت مرکز دانلود دریافت نمایید .


:: موضوعات مرتبط: امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: امنیتی , آنتی ویروس , nod32 ,



بازدید : 642
نویسنده : شیر دردنده

پکیج کامل نرم افزارها و بازی های برتر اندروید سپتامبر 2013

پکیج کامل نرم افزارها و بازی های برتر اندروید سپتامبر 2013Reviewed by Hossein on Sep 29Rating: 5.0پکیج کامل نرم افزارها و بازی های برتر اندروید سپتامبر 2013سر انجام پس از چند ماه انتظار سایت دانلود فارسی پکیجی کامل از بهترین نرم افزارها و بازی های سال 2013 در ماه 24 سپتامبر را در اختیار شما

سر انجام پس از چند ماه انتظار سایت دانلود فارسی پکیجی کامل از بهترین نرم افزارها و بازی های سال ۲۰۱۳ در ماه ۲۹ سپتامبر را در اختیار شما کاربران محترم قرار داد، این پکیج شامل گلچینی از بهترین های اندروید در سال ۲۰۱۳ می باشد که بسیار پرطرفدار و پر بازدید است، همکنون شما کاربران محترم می توانید در ادامه مطلب تمامی ویژگی ها، بازی ها و نرم افزار های مورد نیاز خود را جستجو و دانلود نمایید، امیدواریم از دانلود این پکیج لذت کامل را ببرید


:: برچسب‌ها: پکیج فوق العاده اندروید , دانلود اندروید , دانلودپکیچ2013 ,



بازدید : 1787
نویسنده : شیر دردنده
دانلود بازی Asphalt 8: Airborne آسفالت 8 برای اندروید + دیتا

بازی آسفالت 8 که توسط شرکت گیم پلی ساخت و طراحی شده است یک بازی جذاب و دیدنی را برای کاربران ارائه داده است . گرافیک بازی از جلوه های ویژه استفاده شده که کاربران زیادی را در سراسر دنیا به سمت و سوی خود جلب کرده است . در نسخه 8 این بازی از سری ماشین های جدید و زمین های مسابقاتی مختلف استفاده شده است، تعداد مراحل بازی در نظر گرفته شده 8 فصل در 180 مراحل مختلف بوده که با توجه به امتیازات کسب شده میتوانید ماشین های زیادتری را بدست آورید، تعداد ماشین های (بیشتر…)


:: موضوعات مرتبط: بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: Asphalt 8 , دانلودبازی اندروید , آسفالت8 ,



بازدید : 544
نویسنده : شیر دردنده
دانلود نرم افزار اندروید Easy Uninstaller v2.2.3 پاک کردن آسان
دانلود نرم افزار اندروید Easy Uninstaller v2.2.3 پاک کردن آسانReviewed by Hossein Abolhassani on Nov 4Rating: 5.0Easy Uninstaller v2.2.3بوسیله نرم افزار Easy Uninstaller v2.2.3 می توانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی فایل های بدون استفاده را حذف کنید، نرم افزار پاک کردن آسان به

بوسیله نرم افزار Easy Uninstaller v2.2.3 می توانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی فایل های بدون استفاده را حذف کنید، نرم افزار پاک کردن آسان به شما کمک می کند تا تمامی فایل ها را بصورت دسته ای، کلی و یا علامت گذاری شده پاک کنید، همچنین این نرم افزار از برنامه جستجو و مرتب سازی فایل ها نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید با مرتب کردن و یا با جستجوی برنامه خاص آن را به طور خودکار از گوشی خود حذف کنید، این نرم افزار بطور خودکار به روزرسانی می شود و پس از بروزرسانی بصورت خودکار راه اندازی می شود، نرم افزار پاک کردن آسان مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۲ به بالا می باشد، امیدواریم از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.


:: برچسب‌ها: دانلود اندروید ,



بازدید : 598
نویسنده : شیر دردنده
دانلود نرم افزار Real Guitar گیتار واقعی برای آیفون و آیپد

 

دانلود نرم افزار Real Guitar گیتار واقعی برای آیفون و آیپدReviewed by Hosein on Sep 14Rating: 5.0

نرم افزار گیتار واقعی یکی از واقع بینانه ترین کامل ترین شبیه ساز گیتار بوده و برنامه دارای یک رابط کاربر پسند و کیفیت صدا عالی است. همه نوت های گیتار به طور زنده ثبت شده است . با کمک گیتار واقعی شما می توانید به راحتی مضراب زدن،و ضربه زدن به رشته ها و تارها کرده و شروع به نواختن آهنگ کنید و همچنین دور از هر گونه پیچیدگی آهنگ های مورد علاقه خود را شنیده و سپس شروع به نواختن کنید. شما می توانید با گیتار واقعی نواختن گیتار را یاد بگیرید و لذت نواختن را احساس کنید

 

و در آخر استاد آکورد ها و… بشوید . Real Guitar بر روی آیفون و آیپد اجرا میشود.


:: برچسب‌ها: گیتار ,



ویرایش و میکس حرفه اي فيلم
نوشته شده در پنج شنبه 21 شهريور 1392
بازدید : 344
نویسنده : شیر دردنده
ویرایش و میکس حرفه ای فیلم با Sony Vegas Movie Studio HD Platinum v10.0

 

ویرایش و میکس حرفه اي فيلم با Sony Vegas Movie Studio HD Platinum v10.0Reviewed by Ali Javan on Sep 4Rating: 5.0

همه می دانیم که کمپانی Sony همیشه حرف اول را در زمینه صوت و تصویر زده است. هرکس بخواهد بهترین را انتخاب نماید ابتدا به سمت Sony می رود. تمامی وسایل صوتی و تصویری این شرکت قابل تحسین هستند.بد نیست بدانیم که سونی به جز این که در بحث سخت افزار پیشرو است ، دستی هم در ساخت نرم افزارهای مالتی مدیا دارد. بی شک این نرم افزار ها هم پس از گذاراندن مراحل زیاد و با وسواس خاص سونی وارد بازارهای رایانه ای می شوند. یکی از این نرم افزارها که آفریده Sony Creatives Software می باشد به کاربران اجازه ویرایش فیلم ها را با بالاترین کیفیت می دهد Sony Vegas Movie Studio نام گرفته است. ابزاری بسیار کامل که با قابلیت های فراوان به کاربران سونی این مژده را می دهد تا فیلم های گرفته شده با هندی کم های این شرکت را مورد ویرایش قرار داده و با کیفیتی بسیار بالا در TV یا LCD های این کمپانی به تماشا بنشینند.
در این نرم افزار که  برای همه چه آنان که هیچ تخصصی ندارند و چه آنان که در این کار حرفه هستند مناسب است. بیش از ۱۲۰ قابلیت هر کسی را وسوسه می کند تا هنر سونی را با چشمان خود لمس کند. در یک کلام می توان این طور بیان کرد که هرکاری کاربر بخواهد با محصول جدید سونی می تواند انجام دهد. این بسته نرم افزاری ضمن ویرایش فیلم ها ویرایش صداها را هم در دست می گیرد . ویرایشگر صداها هم نرم افزار نام آشنای سونی یعنی Sony Sound Forge است. خیال کاربران از بابت افکت ها و طرح های آماده هم راحت خواهد شد اگر بدانند که این مجموعه بیش از ۵۰۰ افکت و طرح اماده نیز در خود جای داده است. از نظر کیفیت هم همین نکته کافی است که Blu-rey انحصاری سونی و انواع DVD ها با فرمت های مختلف به صورت کامل در این ابزار تعریف شده است و قابلیت پشتیبانی دارد. تمامی اعمال ویرایش به سادگی قابل انجام است و می توان به drag-and-drop اقدام به ویرایش نمود . نسخه دهم این نرم افزار فوق العاده کامل به تازگی ارائه شده که علاوه بر قابلیت های قبلی چندین و چند قابلیت جدید هم در این نسخه دیده می شود که می تواند به حرفه ای تر شدن ویرایش ها کمک زیادی کند. این نسخه بهینه تر شده و به واسطه همین بهینه سازی ها و سازگاری هایی که با GPU ها دارند باعث سرعت بخشی به عملکردهای نرم افزار شده است است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Sony Vegas Movie Studio Platinum Suite v12.0 :
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- محیط کاربری بسیار جذاب و ساده
- پشتیانی از اکثر فرمت های صوتی و تصویری موجود
- سازگاری با نرم افزار بسیار معروف Freehand
- ترکیب بندی و جداسازی رنگ ها با بهترین حالات ممکن
- ویرایش صدا و تصویر به صورت همزمان
- انجام کارها با drag-and-drop
- استفاده از Wizard برای ساده شدن کار ویرایش
- آموزش های نرم افزار به اینتراکتیو
- ویرایش در طول مدت پخش مدیا ها
- پشتیبانی از کیفیت های مختلف همانند ۴:۳, ۱۶:۹ و …
- پشتیبانی از فرمت های مختلف در یک کار ویرایش
- خروجی نرم افزار با بهترین کیفیت
- بیش از ۵۰۰ افکت و طرح آماده
- استفاده از Undo و Redo به صورت نامحدود
- نمایش فایل های تصویری به صورت Fullscreen
- پشتیبانی از دو فرمت بسیار معروف و رایج در DVD ها یعنی MPEG-1 و MPEG-2
- ساخت متون متحرک برای زیبا شدن عمل ویرایش
- ساخت کلیپ های صوتی با پلاگین های فوق العاده مناسب
- پشتیبانی از چند کاناله بودن صداها
- پشتیبانی از صداها با کیفیت های مختلف
- پنل برای ویرایش بالا یا پائین بودن صدا
- خارج کردن صداها از لوح های فشرده (عمل Rip )
- قابلیت تعمیر صداها
- پلاگین استفاده از DirectX
- بیش از ۲۲۰ انیمشین دو بعدی و سه بعدی
- بیش از ۳۵۰ افکت بسیار زیبا و سفارشی
- از بین بردن قرمز چشم در تصاویر و فیلم ها
- Capture تمامی فرمت های پشتیبانی شده از سوی نرم افزار برای شروع عمل ویرایش
- رایت لوح های فشرده با صورت های مختلف
- پشتیبانی کامل از فرمت Blu-rey که ساخت شرکت سونی و در اختیار این کمپانی می باشد
- آپلود فیلم ها بر روی سایت معروف Youtube
- آماده سازی فیلم ها برای انتشار در صفحات وب
- بیش از ۱۰۰۱ افکت صوتی
- همراهی نرم افزار Sony Sound Forge برای بهترین عمل ویرایش بر روی صدا
- ساخت منو هایی بسیار زیبا برای DVD ها
- ساخت اسلاید شو های حرفه ای با قابلیت رایت
- پشتیبانی از فرمت معروف swf
- پشتیبانی از لوح های فشرده به اصطلاح دو طرفه (Dual-layer)
- پشتیبانی از تمامی رایتر های موجود
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و…

 

Frame-Pic-Post Frame-Pic-Post1


:: برچسب‌ها: میکس حرفه ای , ویرایش و میکس فیلم به صورت حرفه ای ,



بازدید : 379
نویسنده : شیر دردنده
دانلود فیلم آموزشی ۲۰۱۳ Photoshop Secrets Photographic Effects رازهای فوتوشاپ جلوه های عکاسی ۲۰۱۳

 

کالین اسمیت یکی از بزرگترین طراحان فتوشاپ در سری فیلمهای اموزشی خود به نام رازهای فوتوشاپ موفق شده است یکی از بهترین مراجع آموزشی در زمینه فتوشاپ را برای دوست دارارن این نرم افزار ارائه کند . کالین در جدیدترین قسمت از این فیلم آموزشی پرطرفدار جلوه های ویژه عکاسی را آموزش میدهد . شما با تماشای این فیلم و تمرین مداوم خواهید توانست عکسهایی که خود با دوربین شخصی گرفته اید به راحتی ادیت کرده و جلوه های خاص تصویری به آن بیافزایید سرفصلهای فیلم آموزشی جلوه های عکاسی :

- ایجاد افکتهای مختلف

- تغییر احساسات در عکس با استفاده از نور

- جلوه های ویژه

- افزایش کنتراست عکس

Photoshop Secrets Photographic Effects.www.download.ir Photoshop2-.www.download.ir

وبسایت مرتبط فیلم آموزشی


:: برچسب‌ها: آموزش فتوشاپ , فیلم فتوشاپ , آموزش راز های فتوشاپ ,



بازدید : 311
نویسنده : شیر دردنده
دانلود نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager 6.16 Build 2 برای ویندوز

 

دانلود نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager 6.16 Build 2 برای ویندوزReviewed by Ali Javan on Aug 18Rating: 5.0

Internet Download Manager   یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای دانلود میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلودها و … اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود.این نرم افزار را میتوانید از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید.

قابلیت های Internet Download Manager Internet Download Manager  :

نصب سریع و آسان نرم افزار

ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده

پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS

سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer, AOL, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایل ها

پشتیبانی کامل از ویندوز های  ۸ /XP/2000/2003/Vista/Seven

 

محیط نرم افزار :

 

سایت مرتبط : idm

 


:: برچسب‌ها: میدیریت دانلود قدرتمند ,



بازدید : 332
نویسنده : شیر دردنده
تجربه چندین سیستم عامل مجازی با  Parallels Desktop v4.0.6630.449744

 

تجربه چندین سیستم عامل مجازی با Parallels Desktop v4.0.6630.449744Reviewed by Hosein on Sep 11Rating: 5.0Parallels Desktop v4.0.6630.449744برای بسیاری از کاربران پیش آمده که گاهی می خواهند همزمان از چند سیستم عامل در رایانه خود استفاده کنند، برای مثال لازم است تا نرم افزار خاصی

برای بسیاری از کاربران پیش آمده که گاهی می خواهند همزمان از چند سیستم عامل در رایانه خود استفاده کنند، برای مثال لازم است تا نرم افزار خاصی را برروی چند ویندوز مورد آزمایش قرار دهند و یا این که برای انجام کارهای تحقیقاتی لازم است از نصب یا حتی هنگام بوت شدن نسخه ای از ویندوز فیلمی تهیه شود در این صورت تنها راه این است که از نرم افزارهایی استفاده شود که سیستم عامل را به صورت مجازی نصب و اجرا می نمایند

 

این نرم افزارها مهم ترین قابلیتی که دارند دیگر لازم نیست کاربر برای سوئیچ کردن میان چند سیستم عامل هربار سیستم را ریست کند و می تواند با صرف اندکی وقت همزمان تعداد متعددی سیستم عامل را اجرا کند. ابزارهای متعددی هستند که می توانند این کار را انجام دهند اما یکی از قدرتمندترین آن ها ابزاریست که Parallels Desktop نام دارد. این ابزار قدرتمند که از حجم مناسبی نسبت به نرم افزارهای مشابه هم بهره می برد علاوه بر پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز آخرین نسخه های لینوکس ، سولاریس و … را شناسایی و پشتیبانی می کند.شبکه کردن چند سیستم عامل مجازی یکی از مواردی است که برای حرفه ای های رایانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این قابلیت در Parallels Desktop گنجانده شده است تا کاربران بتوانند با یک سیستم طوری کار کنند که گویی همزمان چندین رایانه را مدیریت می نمایند. این ابزار برای کاربرانی هم که به صورت نیمه حرفه ای از رایانه استفاده می کنند ابزار جالبی است، چرا که قادر است بسیاری از مراحل را به صورت Wizard امکانپذیر سازد و بدین ترتیب لازم نیست کاربر به تمامی قسمت های نرم افزار آشنایی کامل پیدا کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Parallels Desktop  :
- حجم پائین تر و سرعت بالاتر در اجرا نسبت به نرم افزارهای مشابه
- پشتیبانی از آخرین نسخه های سیستم عامل ها
- انجام بسیاری از مراحل به صورت Wizard
- واسط کاربری ساده نرم افزار
- سرعت بالا در اجرای سیستم عامل های مجازی
- شبکه کردن سیستم های مجازی با هم
- شناسایی سخت افزارها به سادگی
- سوئیچ کردن آسان سیستم عامل ها با سیستم عامل اصلی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

 

تصاویری از محیط نرم افزار Parallels Desktop :

ee398fb8ca51b63843ca0d00e449f743

سایت مرتبط :دانلود


:: برچسب‌ها: سیستم عامل مک , دانلودنرم افزارمک , وژن نهایی مکیتتشاش ,



دانلود مداحی حاج محمود کریمی محرم 91
نوشته شده در پنج شنبه 21 شهريور 1392
بازدید : 424
نویسنده : شیر دردنده
دانلود مداحی حاج محمود کریمی محرم ۹۱

 

دانلود مداحی حاج محمود کریمی محرم 91Reviewed by 4664S on Nov 16Rating:

سایت مرکز دانلود نرم افزار  این فایل سوگواری ماه محرم را به  شما تقدیم میکند.

 

التماس دعا


:: برچسب‌ها: دانلودسینه زنی جدید , دانلودمداحی 91 , مداحی حاج محمودکریمی , دانلودنوحه های زیبا ,



بازدید : 738
نویسنده : شیر دردنده
نرم افزار مشاهده ۱۲۰۰ کانال تلویزیونی از طریق اینترنت

 

نرم افزار مشاهده 1200 کانال تلویزیونی از طریق اینترنتReviewed by 4664S on May 7Rating:

نرم افزار  SuperInternetTV7.11 نرم افزاری کار امد برای دیدن حدود  ۱۲۰۰ کانال از تلویزیون های مختلف کشور های مختلف به صورت کاملا بی نظیر و با کیفیت از طریق اینترنت حتما پیشنهاد میکنم این نرم افزار رو دانلود کنید + این که در سایت های دیگر این نرم افزار امکان وجودش هست اما کرک هست که نرم افزار رو تکمیل میکنه که ما اماده کردیم دانلود کنید این نرم افزار کم یاب رو لذت ببرید .

 

این نرم افزار را می توایند از سرورهای دانلود فارسی دریافت نمایید .


:: برچسب‌ها: نرم افزار تلویزیون , اینترنت , دانلودبرنامهsuperintrnet tv ,



دانلود مرورگر قدرتمند فایرفاکس ورژن 24.0 بتا 10
نوشته شده در پنج شنبه 21 شهريور 1392
بازدید : 267
نویسنده : شیر دردنده
دانلود مرورگر قدرتمند فایرفاکس Firefox 22.0 Beta 6

 

دانلود مرورگر قدرتمند فایرفاکس Firefox 22.0 Beta 6Reviewed by Afshin on Sep 11Rating: 5.0دانلود مرورگر قدرتمند فایرفاکس Firefoxقطعا بهترین مرورگر در اینترنت است. Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست

Firefox قطعا بهترین مرورگر در اینترنت است. Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر به خاطر کیفیت و کارایی بالایش محبوب است. Firefox این قابلیت بسیار مهم به کاربران این اجازه را می دهد که این فرمت ویدئویی آنلاین را به راحتی اجرا کرده و با کیفیت بسیار بالا به نظاره بنشینند ؛ این فرمت که در آینده ای نزدیک بیشتر از آن نام برده خواهد شد علاوه بر کیفیت بالا حجم مناسبی هم برای فایل ها در نظر می گیرد که مطمئنا برای لود صفحات بسیار مناسب تر از بقیه گزینه ها ویدئویی خواهد بود

تجربه کاربر: کلیه کاربرانی که با فایر فاکس کار میکنند از تجربه کردن آن و دیدن وبها بسیار از فایر فاکس راضیند.این نرم افزار را میتوانید از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید.

کارایی : فایرفاکس در بالای پلت فرم جدید قدرتمند در فرم یک مارمولک خانگی ساخته شده است که به همه کار شما می آید در نتیجه یک محصول امن تر، آسان تر و بیشتر به استفاده شخصی  در اختیار شما قرار میگیرد.

امنیت : فایر فاکس برای شما یک نوار امنیت به وجود میاورد. فایر فاکس سیستم شما را در مقابل ویروس ها، کرم ها، تروجان ها و نرم افزارهای جاسوسی محافظت میکند.

قابلیتهای نرم افزار FireFox  :

آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی

کاهش بسیار محسوس Crash ها

پشتیبانی از HTML نسخه ۵

مدیریت حرفه ای تر Add-on ها

جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد

جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان

آخرین نسخه این نرم افزار را می توانید از سرورهای دانلود فارسی با لینک مستقیم  دریافت نمایید


:: برچسب‌ها: Setup 24 , 0 Beta 6 نسخه نهاییFirefox Setup 24 , 0 Beta 9 ورژن 21 کامل ورژن نهایی موزیلا ,



دانلود جدیدترین نسخه برنامه بازار 4.6.1 برای اندروید
نوشته شده در پنج شنبه 21 شهريور 1392
بازدید : 3735
نویسنده : شیر دردنده
دانلود جدید ترین نسخه برنامه bazaar v 4.4 برای اندروید

 

بازار مانند پلی استور و یا اپ استور به شما این امکان را می دهد تا برنامه های مورد نیاز خود را به صورت رایگان و بدون هیچ دردسری دانلود کنید. از ویژگی های بازار می توان به سرعت دانلود بالا و آپدیت زود به زود و قار گرفتن برنامه های جدید و … نام برد.همچنین شما می توانید برنامه های خود را در بازار قرار دهید. بازار قابل اجرا در تمامی گوشی های اندرویدی می باشد.


:: برچسب‌ها: دانلود بازار اندروید , بازار ,



بازدید : 544
نویسنده : شیر دردنده
سریع تر از قانون روی آسفالت Fast Outlaw: Asphalt Surfers - یک گیم گرافیکی و خوش ساخت از سری بازی های شرکت الکترونیک آرت در دنیای ماشین سواری شما دراین باید به رقابت در خیابان ها پردازید و کسپ پول همیشه یک ماشین بهتر داشته باشید. 


سریع تر از قانون روی آسفالت Fast Outlaw: Asphalt Surfers - بازی آندروید

به ادامه مطلب بروید@


:: موضوعات مرتبط: بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی زیبای آسفالت , ماشین گرافیکی اندروید ,



بروزترين پيشوازهای ايرانسل و همراه اول
نوشته شده در چهار شنبه 9 مرداد 1392
بازدید : 507
نویسنده : شیر دردنده

برای ادامه

دیدن کد های پیشوازایرانسل وهمراه اول به ادامه مطلب

 

 

 


حلالم کن = 4413389
يکي يکدونه = 5515404
ساعت رفتن=5514691
رفيق نيمه راه = 5514627
تو راست ميگي = 3313226


:: برچسب‌ها: بروزترین کدها , کدهای آهنگ پیشواز ,



دانلودقسمت حذف شده ی مختار نامه
نوشته شده در چهار شنبه 9 مرداد 1392
بازدید : 394
نویسنده : شیر دردنده

در این پست ، قسمتی از فیلم مختارنامه رو برای شما قرار میدم که هرگز در تلویزیون پخش نشد

 

این فیلم مربوط میشه به شهادت " حضرت عباس (ع) " و قسمتهایی دیگه

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


:: برچسب‌ها: مختارنه , سکانس حذف شده , حضرت عباس ,



تم مخصوص لانچر NEXT اندروید Next Launcher Finesse Theme
نوشته شده در دو شنبه 24 تير 1392
بازدید : 276
نویسنده : شیر دردنده

تم فوق العاده زیبای Next Launcher Finesse Theme یکی از تم های مخصوص لانچر NEXT می باشد. تصویر زمینه این لانچر به صورت پیشفرض به رنگ قرمز می باشد. شما می توانید با استفاده از آیکون های موجود در تم لانچر خود را سفارشی سازید. دقت داشته باشید که سرعت این لانچر بالا می باشد

تم مخصوص لانچر NEXT اندروید Next Launcher Finesse Theme

:: برچسب‌ها: نرم افزار آندروید ,



بازدید : 522
نویسنده : شیر دردنده
موتور سواران دیوانه خشونت Crazy Violence moto - دانلود بازی اندروید : بازی دیوانگان سرعت یک گیم بسیار زیبا از موتور سواری خشونت بار در آسفالت با موتور های فوق سنگین است که در این بازی شما آدرنالین خونتون را به سطح بالایی میبرید.

موتور سواران دیوانه خشونت Crazy Violence moto - دانلود بازی اندروید

موتور سواران دیوانه خشونت Crazy Violence moto - تصاویر بازی اندروید درادامه مطلب


:: برچسب‌ها: دانلود دیوانگان زیبا موبیل ,



بازدید : 232
نویسنده : شیر دردنده

در اين پست يك اسكرين سیور" Screen Sever " بسيار زيبا و ديدني از نوع آكواريوم ماهي كه در ميان ساير محافظ نمايش ها از محبوبيت بيشتري اين روز ها نزد كاربران برخوردار مي باشد آماده دانلود مي باشد كه توسط آن محيط آكواريوم طبيعي را به طور شگرفي به صورت مجازي به داخل كامپيوتر خود خواهيد كشيد كه  در نوع خود بسيار زيبا و چشم نواز مي باشد.
اين اسكرين سور آماده شده توسط سايت یک موبایل . کام براي دوستان همراه با شماره سريال بوده و از امكانات متعددي كه از جمله آنها مي توان به انتخاب نوع و رنگ ماهي ها , غذا دادن به ماهي هاي داخل آكواريوم و نوازش آنها , قراردادن آكواريوم به عنوان پس زمينه متحرك در پشت آيكن هاي روي دسكتاپ و ... كه با نصب محافظ نمايش به آنها پي خواهيد برد اشاره كرد.

http://dl.yekmobile.com/yekmobile/p1/%5BYekMobile.com%5DAqua_Real_3D.jpg

:: برچسب‌ها: اسکرین سرور اسکیرین ,



بازدید : 192
نویسنده : شیر دردنده

بالاخره نسخه نهايي بازي Angry Birds Rio Gold 2012 v1.2.2 كه كامل شده بازي پرندگان عصباني در اين ورژن مي باشد براي كامپيوتر ارائه شد.پرندگان عصباني يا همان پرندگان خشمگين يكي از بازي هاي پرطرفدار است كه ميليون ها نفر در سرتاسر دنيا آن را بازي ميكنند.امروز سايت يك موبايل نسخه كرك شده و كامل Angry Bird را براي كامپوتربا لينك مستقيم براي دانلود قرار داده است.يك ژانر اكشن وهيجان انگيز با اوج هيجان و لذت اگر تا به حال اين بازي را دانلود نكرده ايد يا نسخه هاي موبايل آن براي گوشي هاي شما نيامده است هم اكنون مي توانيد نسخه كامپيوتري اين بازي را دانلود كنيد و لذت ببريد.

 

پرندگان عصباني

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی


    ویندوز: 98/ME/2000/XP/Vista/7
    پردازنده: 1 GHz
    رم: 512 MB
    آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0
    کارت گرافیک: سازگار با Graphic OpenGL 1.3


:: برچسب‌ها: پرندگان عصبانی ,



بازدید : 159
نویسنده : شیر دردنده

نسیم رحمت یکی دیگر از سری برنامه های کامپیوتری می باشد که به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خداوند در سایت یک موبایل برای شما عزیزان روزه دار قرار گرفته است.این نرم افزار موارد بسیار مفیدی را ویژه ماه رمضان در خود جا داده است که برخی از آنها شامل  آداب  و احکام روزه و پیامک های ماه رمضان و عکس های ماه رمضان ، ادعیه ماه رمضان ، قرائت قرآن کریم و .... می باشد.امیدواریم در این ماه عزیز ما را نیز از دعای خود بهره مند سازید.

ماه رمضان


:: برچسب‌ها: نسیم رحمت ,



پلیر تصویری معروف VLC Direct Pro Free
نوشته شده در دو شنبه 24 تير 1392
بازدید : 464
نویسنده : شیر دردنده
نرم افزار VLC Direct Pro Free از پلیرهای تصویری است که در بازار اندروید طرفدارن زیادی دارد.
این پلیر علاوه بر این که میتواند از تمامی فرمتهای تصویری پشتیبانی کند, این امکان را نیز به شما میدهد تا به راحتی تصویر را از طریق وای فای به مانیتور کامپیوتر خود انتقال دهید.
پلیر تصویری معروف VLC Direct Pro Free

:: برچسب‌ها: پلیرقدرتمند ,



بازدید : 235
نویسنده : شیر دردنده
يكي از محبوب ترين بازي هاي موبايل براي گوشي هاي آندرويد تحت عنوان Fruit Ninja v1.6.2.10 كه در آن وظيفه قطعه كردن ميوه ها را برعهده داريد.بازي سرتاسر هيجان و جذاب با گرافيك بسيار خيره كننده و افكت گذاري زيبا كه شما را براي مدت ها سرگرم ميكند.
اين بازي برروي گوشي هاي آندرويد 1.6 به بالا قابل نصب و اجراست كه شما در آن بايد با انگشتان خود كه نقش نينجا را داريد ميوه ها را از وسط تكه تكه كنيدبازي اعتياد آور براي گوشي هاي داراي سيستم عامل آندرويد كه با حجم 18 مگابايت هم اكنون از سايت يك موبايل آماده دانلود مي باشد.

بازي بسيار محبوب نصف كردن ميوه ها براي آندرويد Fruit Ninja v1.6.2.10


:: برچسب‌ها: میوه ها ,



بازدید : 1190
نویسنده : شیر دردنده

بازی فوتبال FiFa 12 که در نسخه آندروید خود تمام قدرت گرافیکی خود را قرار داده است تا بازی با حجمی بیش از 1.3 گیگابایتی را منتشر کند. فیفا 12 یکی از پر طرفدار ترین بازی های شرکت EA می باشد که هم اکنون از سایت یک موبایل قابل دانلود می باشد.

بازی منحصر به فردی که هرگز پیش از این برروی تلفن های همراه با این گرافیک منتشر نشده است.حال وقت آن شده است که از گرافیک و سی پی یو آندروید خود کمی استفاده کنید.تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آماده نبرد در میدان فوتبال با حریف خود شوید.شما می توانید کاپ انتخاب کنید و در یکی از این کاپ ها قهرمان شوید.

بازی فوتبال فیفا 12 برای آندروید - نسخه گرافیکی FiFa 12  Android Football game


:: برچسب‌ها: فوتبال اندروید ,



بازدید : 210
نویسنده : شیر دردنده



یکی از جدیدترین محصولات شرکت Corel ابزاریست برای متحرک سازی تصاویر به صورت سه بعدی که با توجه به امکاناتش می تواند برای کاربران حرفه ای فوق العاده مناسب باشد. این نرم افزار کامل و کارآمد که Corel Motion Studio 3D نام دارد به واسطه افکت هایی که در آن گنجانده شده می توان متحرک سازی را به ساده ترین شکل ممکن امکانپذیر ساخت. تنها چند کلیک لازم است تا کاربر بتواند اجزای مختلف یعنی عکس ها ، متن ها و اشکال موجود در یک فیلم را به صورت سه بعدی متحرک نماید. کیفیت در افکت ها در این نرم افزار حرف اول و آخر را می زند ؛ به واسطه هماهنگی این ابزار با Video Studio به راحتی می توان با ترکیب ویرایش های انجام شده در Video Studio و افکت های سه بعدی که نرم افزار تولید می کند زیباترین خروجی ها را تولید نمود. افکت های سه بعدی فوق العاده جذاب و متعدد هستند که می توان برای موضوعات مختلف از آن ها بهره برد ، همین متعدد بودن موضوعات کمک زیادی می کند تا کاربر بتواند خواسته های مختلف خود را مرتفع سازد. سرعت عملکردها هم را پردازش نهایی و هم در پیش نمایش ها فوق العاده مناسب بوده که از نکات مثبت Corel Motion Studio 3D به حساب می آید. نسخه ی جدید این ابزار به تازگی عرضه شده که دانلود آن می تواند برای همه کاربران فوق العاده مفید باشد. قابلیت های کلیدی نرم افزار Corel Motion Studio 3D: - متحرک سازی به صورت سه بعدی به منظور استفاده در فیلم ها - امکان تولید خروجی های سه بعدی با امکان نمایش با استفاده از عینک های سه بعدی - نهایت کیفیت در خروجی های نرم افزار - هماهنگی با نرم افزارهای ویرایش فیلم ها از جمله Corel Video Studio - سازگار با فرمت های مختلف در زمینه های گوناگون چند رسانه ای - وجود افکت های مختلف متحرک سازی در موضوعات مختلف - سرعت بالای نرم افزار در پردازش ها و پیش نمایش ها - استفاده آسان از نرم افزار با توجه به قابلیت های فراوان - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 - و …



:: برچسب‌ها: متحرک سازی سه بعدی ,



بازدید : 269
نویسنده : شیر دردنده



اسکرین سیور Mayan Waterfall 3D نام یک محافظ صفحه نمایش فوق العاده زیبا و جذاب است که تصاویر یک جنگل سبز و آرامش بخش را نمایش می دهد ؛ در این اسکرین سیور که طراحی آن فوق العاده بوده یک آبشار بسیار زیبا هم که با موزیک های دلنشینی همراه شده می تواند علاوه بر زنده نگه داشتن پیکسل های صفحه نمایش پس از ساعت ها کار طولانی و خسته کننده با سیستم رایانه ای آرامشی چند دقیقه ای را به کاربر هدیه کند.طراحی سه بعدی ، استفاده از رنگ های شاد و زیبا ، موزیک بسیار دلنشین و توجه به جزئیات در طراحی از جمله خصوصیات مهمی هستند که در Mayan Waterfall 3D به چشم می خورند. داشتن این اسکرین سیور هزینه ای در برندارد ؛ پس به کاربرانی که اینترنت در اختیار دارند توصیه می کنیم حتما این محافظ صفحه نمایش زیبا و جذاب را دانلود کنند. قابلیت های کلیدی نرم افزار Mayan Waterfall 3D: - طراحی بسیار زیبا و ویژه - موزیک دلنشین و هماهنگ با تصاویر - استفاده از رنگ های شاد در طراحی - نمایش یک آبشار دیدنی - طراحی به صورت کاملا سه بعدی - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 - و ...



:: برچسب‌ها: Mayan Waterfall 3D ,



بازدید : 263
نویسنده : شیر دردنده



شركت های بسیار مختلفی نرم افزارهای گوناگونی را برای پخش فایلهای مالتی مدیا ساخته اند و شاید شما دوستان با بسیاری از این نرم افزارها كار كرده باشید. ولی انتخاب یكی از این نرم افزارهای مالتی مدیا بسیار سخت و دشوار میباشد و باید این را مد نظر داشته باشیم كه این نرم افزار علاوه بر خوش دست بودن قابلیت پخش فرمتهای مختلف را دارا باشد نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند.JetAudio ،Windows Media Player ،WinDVD ، PowerDVD و... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام Daum PotPlayer موجود است که علاوه بر حجم كم قادر به پخش تقریبا 99 درصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا رایگان هم میباشد. در صورتی كه شما با نرم افزارKMPlayer كار كرده باشید حتما با این نرم افزار به آسانی میتوانید كار كنید. این دو نرم افزار ساخت یك شركت میباشند. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. قابلیت های كلیدی نرم افزار Daum PotPlayer: - پشتیبانی از تمامی فرمتهای صوتی و تصویری - امكان كپچر كردن فایلها با كیفیت قابل قبول - در اختار گذاشتن تمام اطلاعات یك فایل صوتی یا تصویری - هماهنگی و پشتیبانی كامل از برنامه های صوتی و تصویری - قابلیت نمایش زیر نویس فیلمها و سازگاری كامل با زبان فارسی - نرم افزار بسیار كم حجم با قابلیتهای بسیار زیاد - قابلیت تعریف و تنظیم كلیدهای پخش برنامه به آسانی - قابلیت پشتبانی از پوسته و پلاگینهای مختلف در برنامه - قابلیت نشان دادن اطلاعات فایلها به صورت كامل پشتیبانی از فایلهای فشرده - پشتیبانی كامل از فرمتهای دی وی دی - پشتبانی كامل از فایلهای فلش - پشتیبانی بالا از دوربین های دیجیتال - امكان پخش فایلهای AAC, OGG - پشتیبانی از Shockwave Flash/FLC/FLI - پوسته های جذاب و زیبا - امكان هماهنگ شدن با پلاگینهای وینمپ - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 - و ...



:: برچسب‌ها: صوتی وتصویری , پخش ,



بازدید : 237
نویسنده : شیر دردنده



با پیشرفت روز افزون دنیای نرم افزار ، شرکت های رایانه ای اقدام به تولید نرم افزار ها با کارآیی های متفاوتی می کنند. نرم افزار هایی که علاوه بر جنبه کاربردی بودن آن ها جنبه آموزشی پیدا می کنند. به طوری که از طرفی می توانند خواسته های کاربران را پاسخگو باشند و از طرف دیگر ابزاری آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان به شمار می روند. در این بین غول نرم افزاری دنیا یعنی کمپانی Microsoft نرم افزاری با نام Microsoft Mathematics را عرضه کرده است که ابزاری بسیار مناسب و درعین حال قدرتمند در زمینه محاسبات ریاضی به شمار می رود. در این نرم افزار علاوه بر محاسبات ساده ریاضیات می توان بسیاری از معادلات سنگین و بسیار سخت را با صرف کمترین زمان ممکن و در چشم به هم زندنی محاسبه نمود. این ابزار قدرتمند که بیشتر در زمینه آموزشی کاربرد دارد با دارا بودن ابزار های متعدد توانایی محاسبات و حل معادلات سنگین شیمی، فیزیک، جبر و هندسه را نیز دارد. Microsoft Mathematics نیز توانایی حل انتگرال ها را نیز دارا است. اما نکته ای که بیشتر اهمیت دارد این است که می تواند انتگرال ها را با رسم شکل و منحنی های دوبعدی و سه بعدی به دست آورد. البته این رسم اشکال و تصاویر تنها به انتگرال ها ختم نمی شود بلکه کاربر می تواند برای هریک از فرمول ها که توانایی رسم شکل در آن وجود داشته باشد اشکال هندسی رسم کند. اشکالی که با این ابزار رسم می شوند بسیار زیبا و دقیق می باشند. این نرم افزار می تواند تعدادی از معادلات را با ارائه فرمول محاسبه نماید. نکته ی دیگر این ابزار حجم پائین تر آن نسبت به ابزار های رقیب است. قابلیت های کلیدی نرم افزار Microsoft Mathematics: - محاسبه معادلات در سریعترین زمان - ارائه اشکال هندسی به صورت دوبعدی و سه بعدی همراه با محاسبه معادله - حجم نسبتا پائین نسبت به کارایی بالا - حل معادلات فیزیک ، شیمی ، جبر و هندسه با دارابودن ابزار های متعدد - توانایی ذخیره و بازخوانی محاسبات - پوسته های زیبا و متعدد - پشتیبانی از نسخه های ویندوز XP SP3 به بالا و ویندوز محبوب 7 - و ...






:: برچسب‌ها: Microsoft Mathematics v4 , 0 , ماشین حساب حرفه ای ,



بازدید : 258
نویسنده : شیر دردنده


کاربرانی که به صورت معمول هم با اینترنت سروکار دارند معمولا حداقل یک پست الکترونیکی شخصی برای خود ساخته اند تا برای ارتباطات راحت تر از آن بهره بگیرند. سرویس جیمیل که چند سالی است ارائه شده توانسته در همین مدت هم جز محبوب ترین سرویس های پست الکترونیکی باشد ؛ چک کردن پست الکترونیکی کار فوق العاده ساده ای اما زمانی که پست الکترونیکی زیاد درگیر می شود و دائما ایمیل های جدید ارسال و دریافت می گردد کار کمی دشوار می شود و نمی توان در لحظه دریافت ایمیل را چک کرد. Gmail Notifier Pro یک نرم افزار فوق العاده ساده اما در عین حال بسیار کارآمد است که به واسطه آن کار می تواند با تعریف اکانت خود که در سرویس جیمیل ساخته است با فاصله های 1 دقیقه ای ایمیل خود را چک کند. به این ترتیب کمترین زمان لازم است تا کاربر متوجه شود که ایمیل جدیدی دریافت کرده است. نکته بسیار حیاتی در مورد این ابزار سازگاری با دیگر امکاناتی است که گوگل ارائه می دهد ؛ Google News ، Google Calendar ، RSS ها ، و Google Reader از دیگر اکانت هایی هستند که می توان با تعریف آن ها در Gmail Notifier Pro اخبار و پیام های جدید را دریافت کرد. نکته مهم دیگر هم امکان تعریف چند اکانت همزمان است ؛ یعنی می توان برای مثال دو ایمیل متفاوت تعریف کرد که در صورت دریافت خبر جدید به صورت جداگانه نمایش داده خواهند شد. کار کردن با این ابزار بسیار ساده است ؛ پس از نصب و اضافه کردن اکانت زمانی که ایمیلی دریافت می شود در Taskbar منویی ظاهر می شود که بخشی از ایمیل و سرتیتر آن را نشان خواهد داد. تمامی تنظیمات از جمله تم ها ، زمان چک کردن برای ایمیل های جدید ، کانکشن ، زمان بندی عملکردها ، هماهنگی با مرورگرها و گزینه های دیگر با اختیار کاربر ویرایش و ذخیره می شوند. قابلیت های کلیدی نرم افزار Gmail Notifier Pro: - چک کردن لحظه به لحظه ایمیل - استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار - نمایش ایمیل ها در پنجره ای کوچک کنار ساعت ویندوز - هشدار دریافت ایمیل به همراه یک زنگ قابل تنظیم - هماهنگی با دیگر سرویس های گوگل - امکان تعریف چند اکانت به صورت مجزا از سرویس های مختلف - امکان تنظیم پوسته نرم افزار - قابلیت هماهنگی با مرورگر دلخواه - تنظیم کانکشن نرم افزار - حجم بسیار مناسب - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 - و …



:: برچسب‌ها: جیمیل , ایمیل ,



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد