پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی فال اوت شلتر Fallout Shelter v1.7.1
نوشته شده در پنج شنبه 4 شهريور 1395
بازدید : 572
نویسنده : شیر دردنده
بازی فال اوت شلتر Fallout Shelter نسخه جدید

دانلود بازی فال اوت شلتر Fallout Shelter v1.7.1

دانلود بازی فال اوت شلتر Fallout Shelter v1.7.1

دانلود بازی فال اوت شلتر Fallout Shelter | بازی ماجرایی و استراتژیک برای اندروید

( به همراه دو نسخه مود شده و فایل دیتا )

در زیر زمین و تاریکی ها، آینده ای روشن تر بسازید! باید با انتخاب از بین اتاق های متنوع مدرن و پیشرفته که در اعماق ۲۰۰۰ پایی از سطح زمین تأسیس شده است ، به زندگی در زیر زمین رنگی تازه ببخشید. در این بازی متفاوت باید مدیریت جامعه ای خاص را بعهده بگیرید و ساکنین این مجموعه را با یافتن زندگی ایده آل و شغل مناسب به سوی خوشبختی و خوشحالی هدایت کنید. شما باید برای آنها لباس و پوشش، سلاح و آموزش فراهم کنید تا توانایی ها و قابلیت های آنان را ارتقاء بدهید. برای اینکه یک جامعه خوب داشته باشید نیازمند افراد مختلف با مجموعه ای ترکیبی از مهارت های مختلف هستید، پس می توانید برای جذب ساکنین جدید یک اتاق برای ایستگاه رادیویی ایجاد کنید و یا نقش مهم و فعالی در زندگی آنها داشته باشید.
در بازی فال اوت شلتر Fallout Shelter افراد خود را به سطح زمین بفرستید تا در بقایای زندگی گذشته آن به جستجو بپردازند و ماجراجویی و تلاش برای بقا و مرگ خاموش را در این راه تجربه کنید. سلاح و مهمات جدید را کشف کنید، تجربه کسب کنید و نیروی خود را تقویت کنید، اما اجازه ندهید که از بین بروند و یا بسادگی بمیرند. از گذشته تا حال و با گذر زمان، زندگی و حیات ممکن است بخاطر فعالیت های هسته ای گذشته و قدیمی مورد خطر و تهدید قرار بگیرد، پس جامعه و همراهان خود را برای مقابله با این خطرات بیرونی و درونی آماده کنید و آمادگی خود را حفظ کنید.
تکنولوژی های موجود، ابزار های لازم را در اختیار شما قرار داده است اما نحوه استفاده از آن به عهده شما خواهد بود. پس چرا منتظر نشسته اید؟ همین حالا شروع کنید و همین امروز به دنیای جدیدی که باید بسازید وارد شوید!